ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Επιστροφές  προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 15  ημερών, κατόπιν έγγραφης ειδοποίησης στην εταιρεία πριν την αποστολή των εμπορευμάτων και προηγούμενης αποδοχής της απο την Soundstar.

Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από τα παρακάτω:

  • Δελτίο Αποστολής µε τα είδη προς επιστροφή
  • Συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής (Όλα τα πεδία θα πρέπει να συμπληρωθούν).

 

Τα εμπορεύματα που είναι προς επιστροφή για έκδοση πιστωτικού θα πρέπει:

  • Να μην έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους, ή υπάρχουν κολλημένα αυτοκόλλητα (τιμές κ.λ.π.) στην συσκευασία ή λείπουν τα γνήσια αξεσουάρ τους.
  • Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση και συκευασία όπως τα παραλάβατε (κατάσταση μεταπώλησης)
  • Για την μεταφορά τους, θα πρέπει να έχουν συσκευαστεί μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία έτσι ώστε να μην υποστούν ζημιά οι αρχικές συσκευασίες από την μεταφορά με αυτοκόλλητες ταινίες, τσέρκια, αυτοκόλλητα μεταφορικών κλπ.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ DOA ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Η αποστολή των DOA προϊόντων (ελαττωματικά στην λειτουργία τους κατά την αγορά) πρέπει να συνοδεύεται από τα παρακάτω:

  • Δελτίο Αποστολής µε τα είδη
  • Απόδειξη πώλησης των προϊόντων (του πελάτη)
  • Συμπληρωμένη φόρμα DOA. (Όλα τα πεδία θα πρέπει να συμπληρωθούν).

 

Κατόπιν επιβεβαίωσης βλάβης απο το τεχνικό τμήμα, η Soundstar οφείλει να αντικαταστήσει ένα DOA προϊόν με νέο μη προβληματικό προϊόν. Σε περίπτωση έλλειψης αποθέματος θα πιστώνεται.

 

  • Στην περίπτωση που έχει διαπιστωθεί ότι η βλάβη έγινε απο κακή ή λάθος χρήση από τον πελάτη, τότε το προϊόν βγαίνει εκτός διαδικασίας DOA και εγγύησης.
  • Τα εκτός εγγύησης προϊόντα επιβαρύνονται µε τα μεταφορικά της επιστροφής.
  • Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές εάν έχουν υποστεί ζημιά κατά την μεταφορά τους από την μεταφορική εταιρεία. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην μεταφορική για την σχετική αποζημίωση σας.