Συχνές Ερωτήσεις

Η εταιρεία μας απευθύνεται σε επιχειρήσεις καθότι εμπορευόμαστε χονδρική. Κατά συνέπεια το κόστος του προϊόντος μπορείτε να το μάθετε από τα συνεργαζόμενα καταστήματα που αγοράζουν τα προϊόντα μας.

Αγαπητέ  πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την προτίμηση σας και σας βεβαιώνουμε ότι χάρη στην αξιοπιστία των προϊόντων μας και εφόσον τα χρησιμοποιείται σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους, θα σας συντροφεύουν ικανοποιώντας όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές και αισθητικές σας απαιτήσεις για πολλά χρόνια.

Η εγγύηση ισχύει για το προϊόν που αγοράσατε, εφ’ όσον κάτι τέτοιο αναφέρεται στα φυλλάδια που συνόδευαν το προϊόν σας για μια περίοδο ΔΥΟ (2) ΕΤΩΝ από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς.

Επισκευές δυνάμει της εγγύησης θα παρέχονται μόνο εάν προσκομισθεί το πρωτότυπο τιμολόγιο ή η απόδειξη λιανικής (με την ένδειξη της ημερομηνίας αγοράς, του μοντέλου του προϊόντος και της επωνυμίας του εμπόρου) μαζί με το ελαττωματικό προϊόν εντός της περιόδου εγγύησης.

Η Soundstar μπορεί να αρνηθεί τη δωρεάν επισκευή κατά την περίοδο εγγυήσεως εάν δεν προσκομισθούν τα προαναφερόμενα έγγραφα ή εάν δεν προκύπτουν από αυτά η ημερομηνία αγοράς, το προϊόν ή το μοντέλο του προϊόντος ή η επωνυμία του εμπόρου. Η παρούσα εγγύηση δεν ισχύει εάν ο τύπος του μοντέλου ή ο σειριακός αριθμός του προϊόντος έχει αλλοιωθεί, διαγραφεί, αφαιρεθεί ή καταστεί δυσανάγνωστος.

Η εγγύηση καλύπτει εργασία και ανταλλακτικά και όχι αντικατάσταση συσκευής.

Για να αποφευχθεί βλάβη ή απώλεια / διαγραφή σε αφαιρούμενα ή αποσπώμενα μέσα ή εξαρτήματα αποθήκευσης δεδομένων, οφείλετε να τα αφαιρέσετε πριν παραδώσετε το προϊόν σας για επισκευή.

Χρόνος επισκευής θεωρείται τουλάχιστον 15 εργάσιμες ημέρες.

Μετά τη λήξη της εγγύησης παρέχουμε Service με την ανάλογη χρέωση εργασίας και ανταλλακτικών.

  • Περιοδική συντήρηση και επισκευή ή αντικατάσταση εξαρτημάτων ως αποτέλεσμα φυσιολογικής φθοράς.
  • Αναλώσιμα (συστατικά μέρη για τα οποία προβλέπεται περιοδική αντικατάσταση κατά τη διάρκεια ζωής ενός προϊόντος όπως μπαταρίες, καλώδια κλπ., όπως αναφέρονται στις αναλυτικές οδηγίες χρήσεως του προϊόντος)
  • Ζημιά ή ελαττώματα που προκλήθηκαν από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία ή ρίψη υγρών.
  • Όταν το προϊόν δεν χρησιμοποιείται με τρόπο που δεν ορίζεται από τις κατασκευαστικές προδιαγραφές.
  • Αν η βλάβη επήλθε από δικής σας επέμβαση στη συσκευή ή τρίτου προσώπου πλην των εξουσιοδοτημένων τεχνικών της εταιρείας.
  • Τα έξοδα και τους κινδύνους μεταφοράς που συνδέονται με τη μεταφορά του προϊόντος σας προς και από τη Soundstar καθώς είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη

Σε περίπτωση που θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το Service, θα πρέπει να έχετε διαθέσιμα τα ακόλουθα στοιχεία:

–  Τον τύπο και μοντέλο της συσκευής

–  Τον αριθμό κατασκευής (serial number)

–  Την ακριβή περιγραφή της βλάβης.

Σας ενημερώνουμε ότι στην περιοχή της Αττικής, λόγω του ότι τα κανάλια εκπέμπουν από διαφορετικές περιοχές, τυχαίνει να παγώνουν κάποια κανάλια κατά την εκπομπή.

Ο λόγος για το φαινόμενο αυτό είναι η λάθος κατεύθυνση της κεραίας, οπότε και προτείνουμε να διορθώσετε την κεραία.

Εφόσον ο δέκτης παίζει κάποιους σταθμούς χωρίς προβλήματα, είναι δεδομένο ότι το πρόβλημα έγκειται στη λάθος κατεύθυνση της κεραίας λήψης.

.

Μ. ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ – Σ. ΤΟΥΛΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ

 

ΛΟΓ/ΣΜΟΣ ΟΨΕΩΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

AΠΛΟΣ:  210 44166276

ΙΒΑΝ    : GR60 0110 2100 0000 2104 4166 276

 

ΛΟΓ/ΣΜΟΣ ΟΨΕΩΣ ΑLPHA BANK

AΠΛΟΣ: 719002002001995

ΙΒΑΝ     : GR91 0140 7190 7190 0200 2001 995

 

 

ΛΟΓ/ΣΜΟΣ ΟΨΕΩΣ TΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

AΠΛΟΣ: 5224019131185

ΙΒΑΝ     : GR34 0172 2240 0052 2401 9131 185

 

ΛΟΓ/ΣΜΟΣ ΟΨΕΩΣ TΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

AΠΛΟΣ: 0026.0125.85.0200995123

ΙΒΑΝ     : GR72 0260 1250 0008 5020 0995 123